სიარული

კარგად ყოფნის  მარტივი რეცეპტი: 

იარე ფეხით და #კარგადიყავიyes

  • ლამაზი სხეული - 25 წუთიანი რიტმული სიარულის შემთხვევაში კუნთები იმავე დღეს ასწრებს აღდგენას, რაც იმას ნიშნავს, რომ დღეების გამოტოვება არ მოგიწევთ.
  • დადებითი ცვლილებები ტვინში. - იზრდება ენდორფინების გამომუშავება და მცირდება სტრესი.
  • ძლიერი ფილტვები და გული - სიარული აძლიერებს ფილტვებს და ხელს უწყობს სისხლში ჟანგბადის მიწოდების ზრდას.
  • რაც შეეხება წონის კლებას, კვების ჯანსაღ რეჟიმთან ერთად სწრაფი სიარული უფრო მყარ შედეგს მოგიტანთ. მითუმეტეს, რომ ინტენსიურმა ვარჯიშმა შეიძლება მადა იმდენად გაგიძლიეროთ, რომ ცხოვრება ნერვების ჭიდილად გექცეთ.