ვარჯიში

კარგად ყოფნის მარტივი რეცეპტი: ვარჯიში 

გინდა გრძნობდე თავს უკეთესად, გქონდეს მეტი ენერგია და ამ ყველაფერთან ერთად დიდხანსაც იცოცხლო? უბრალოდ იარე, ირბინე, იცეკვე - ივარჯიშე ნებისმიერი გზით და #კარგადიყავი

  • აკონტროლე წონა - კალორიების წვასთან ერთად ჩქარდება ნივთიერებათა ცვლა.
  • გაიუმჯობესე განწყობა - ვარჯიშისას კი ტვინი გამოიმუშავებს ნივთიერებებებს, რომელიც ზრდის ბედნიერების შეგრძნებას და ამცირებს სტრესს.
  • დაიმუხტე ენერგიით - ფიზიკური აქტივობა განსაკუთრებით აძლიერებს გულსა და ფილტვებს, რაც უფრო მეტი ენერგიას გაძლევთ ყოველდღიური მოძრაობისათვის.
  • იყავი ჯანმრთელი - ვარჯიში ებრძვის გულის დაავადებებს, სისხლის მაღალი წნევას, მე-2 ტიპის დიაბეტს, ართრიტს, ინსულტს, შფოთსა და დეპრესიას.
  • დაიძინე უკეთესად - ჩაგეძინებათ უფრო სწრაფად, ღრმად და “ტკბილად.” უშუალოდ ძილის წინ ვარჯიში სასურველი არ არის.
  • გაერთე და შეიძინე მეგობრები - ეს მოხდება ბუნებრივად და სასიამოვნოდ.